%0 Journal Article %A Дуплійчук, О. М. %D 2010 %F zu2:11258 %I Умань: ВПЦ «Візаві» %J Здобутки та перспективи педагогічної науки і практики в умовах інноваційної перебудови української національної освіти %P 108-110 %T ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО КОЛАЖУВАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ %U http://eprints.zu.edu.ua/11258/ %X Концепція модернізації навчання визначила нову парадигму навчання, зорієнтовану на розвиток творчої особистості. Вона передбачає формування ключових компетенцій, оволодіння якими є необхідною умовою соціалізації випускників. На сучасному етапі розвитку України, коли сформувалися якісно нові взаємовідносини нашої країни з членами світової спільноти на основі нових політичних і соціально-економічних реалій, в ній самій створились сприятливі умови для вивчення іноземних мов і їх реального використання в спілкуванні з представниками інших країн. Успішне оволодіння іноземними мовами в наш час – це необхідна передумова для отримання цікавої роботи за кордоном, укріплення дружби з представниками інших країн, для продовження навчання в міжнародних вищих навчальних закладах і професіонального зросту у вибраній області спеціалізації. Все це вимагає наповнити новим змістом цілі навчання іноземним мовам в країні і потребує розширення її функцій як навчального предмета зважаючи на кращий світовий досвід вивчення мов міжнародного спілкування і соціокультурних особливостей їх вивчення в Україні.