eprintid: 11264 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/64 datestamp: 2014-05-16 05:44:47 lastmod: 2016-11-03 08:01:54 status_changed: 2014-05-16 05:44:47 type: article metadata_visibility: show title: Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови language: ukraine abstract: Метою даної статті єрозгляд медіаосвіти якпроцесуформування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мовизадопомогоюінаматеріалізасобівмасовоїкомунікації (медіа), мета якого сформувати всесторонньо розвинуту особистість, здатну до життя у новому інформаційному просторі. Роль вчителя у даному процесі важко переоцінити, адже саме вчитель іноземної мови має доступ до іншомовних джерел і може навчити учня аналізувати і сформувати культуру спілкування з медіа, критично мислити, здатність повноцінно сприймати, інтерпретувати, аналізувати й оцінюватимедіатексти, навчити різним формамсамовираженнязадопомогоюмедіатехніки, реалізації творчого потенціалу. interacttype: active learntype: lecture creators_name: Дєньгаєва, С. В. creators_id: svetlana.its@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com divisions: pedangl full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Рационализация современной науки publisher: Горловка pagerange: 109-115 refereed: TRUE citation: Дєньгаєва, С. В. (2012) Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Рационализация современной науки. с. 109-115. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11264/1/its_dopovid.pdf