%0 Journal Article %A Дєньгаєва, С. В. %D 2012 %F zu2:11265 %I Дніпропетровськ : ТОВ «Інновація» %J Придніпровські соціально-гуманітарні читання %P 66-69 %T АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДІНГУ НА УРОЦІ АНГЛІСЬКОЇ МОВИ %U http://eprints.zu.edu.ua/11265/ %X ХХІ століття – це століття у якому існує покоління школярів і студентів, яких в англомовній літературі називають Generation Dot Com, для яких більш звичним є сприйняття аудіовізуальної інформації, ніж друкованої. Доводиться визнати, що цю ситуацію не можна повернути назад: телебачення, відео, комп'ютер, Інтернет та інші телекомунікаційні мережі невблаганно змінюють аудиторію, поступово перетворюючи «читачів» більшою мірою в «глядачів». Знання того, як функціонують медіа, як ми взаємодіємо з ними і як ми можемо використовувати їх з максимальною користю, стають необхідним компонентом компетентності сучасної людини, а саме для тренування й розвитку вмінь аналізу, синтезу й оцінки інформації, розвитку критичного й творчого мислення.