eprintid: 11265 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/65 datestamp: 2014-05-16 05:45:10 lastmod: 2016-11-03 08:04:38 status_changed: 2014-05-16 05:45:10 type: article metadata_visibility: show title: АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДІНГУ НА УРОЦІ АНГЛІСЬКОЇ МОВИ language: ukraine abstract: ХХІ століття – це століття у якому існує покоління школярів і студентів, яких в англомовній літературі називають Generation Dot Com, для яких більш звичним є сприйняття аудіовізуальної інформації, ніж друкованої. Доводиться визнати, що цю ситуацію не можна повернути назад: телебачення, відео, комп'ютер, Інтернет та інші телекомунікаційні мережі невблаганно змінюють аудиторію, поступово перетворюючи «читачів» більшою мірою в «глядачів». Знання того, як функціонують медіа, як ми взаємодіємо з ними і як ми можемо використовувати їх з максимальною користю, стають необхідним компонентом компетентності сучасної людини, а саме для тренування й розвитку вмінь аналізу, синтезу й оцінки інформації, розвитку критичного й творчого мислення. interacttype: active learntype: lecture creators_name: Дєньгаєва, С. В. creators_id: svetlana.its@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Придніпровські соціально-гуманітарні читання publisher: Дніпропетровськ : ТОВ «Інновація» pagerange: 66-69 refereed: TRUE citation: Дєньгаєва, С. В. (2012) АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДІНГУ НА УРОЦІ АНГЛІСЬКОЇ МОВИ. Придніпровські соціально-гуманітарні читання. с. 66-69. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11265/1/%D0%90%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%B3%D1%83.pdf