eprintid: 11267 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/67 datestamp: 2014-05-16 05:46:09 lastmod: 2016-11-03 08:03:49 status_changed: 2014-05-16 05:46:09 type: article metadata_visibility: show title: Застосування медіаосвітніх технологій в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови language: ukraine abstract: У статті розкрито особливості введення та раціонального використання як традиційних так і новітніх медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови.Проаналізованоїх вплив на навчально-виховний процес. keywords: медіаосвіта, медіаосвітні технології, підготовка майбутнього вчителя іноземної мови interacttype: active learntype: lecture creators_name: Дєньгаєва, С. В. creators_id: svetlana.its@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com divisions: pedangl full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми number: 30 publisher: Київ–Вінниця : ТОВ фірма «Планер» pagerange: 361-366 refereed: TRUE citation: Дєньгаєва, С. В. (2012) Застосування медіаосвітніх технологій в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (30). с. 361-366. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11267/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D0%B2%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8.pdf