eprintid: 11270 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/70 datestamp: 2014-05-16 05:47:48 lastmod: 2016-11-03 08:06:49 status_changed: 2014-05-16 05:47:48 type: article metadata_visibility: show title: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ language: ukraine abstract: Інновації в системі вищої освіти, обумовлені що духовним, інтелектуальним, соціально-економічним рівнем розвитку України, так і рекомендаціями Ради Європи і вимогами Болонської конвенції, визначають необхідність підготовки фахівців, які володіють фаховими і психолого-педагогічними знаннями, уміннями, навичками та здатні продуктивно діяти в мінливому середовищі. Досягнення цієї мети можливе лише за умови внесення змін до процесу професійно-педагогічної підготовки учителя. interacttype: active learntype: experiment creators_name: Дєньгаєва, С. В. creators_id: svetlana.its@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com divisions: pedangl full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Проблеми сучасної педагогічної освіти number: 41 pagerange: 115-124 refereed: TRUE citation: Дєньгаєва, С. В. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти (41). с. 115-124. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11270/1/%D0%86%D1%86%D1%8C_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D1%8F%D0%BB%D1%82%D0%B0.pdf