relation: http://eprints.zu.edu.ua/11280/ title: Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання creator: Березенська, Л. І. creator: Волощук (Мормуль), А. М. creator: Татура, І. В. subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1603 Середня освіта. Вищі школи subject: LC Спеціальні аспекти освіти description: Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту. publisher: К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка date: 2008 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11280/1/ARTICLE.pdf identifier: Березенська, Л. І., Волощук (Мормуль), А. М., Татура, І. В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах (1). language: ukraine