%0 Journal Article %A Березенська, Л. І. %A Волощук (Мормуль), А. М. %A Татура, І. В. %D 2008 %F zu2:11280 %I К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка %J Іноземні мови в навчальних закладах %N 1 %T Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/11280/ %X Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту.