eprintid: 11280 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/80 datestamp: 2014-05-16 06:07:17 lastmod: 2015-08-15 06:35:53 status_changed: 2014-05-16 06:07:17 type: article metadata_visibility: show title: Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання language: ukraine abstract: Граматичний матеріал, окреслений чинною програмою для активного оволодіння на середньому ступені навчання, є достатньо складним та потребує чіткого визначення вчителем обов’язкових для засвоєння функціональних компонентів, які є необхідними для уможливлення спілкування учнів засобами іноземної мови, що вивчається. Увага вчителя при засвоєнні граматичних структур має бути спрямована на використання можливості їх функціонування у різних комунікативних ситуаціях. Саме тому опрацювання граматичного матеріалу мусить відбуватися з урахуванням соціокультурного компоненту. interacttype: active learntype: exercise creators_name: Березенська, Л. І. creators_name: Волощук (Мормуль), А. М. creators_name: Татура, І. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1603 subjects: LC divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Іноземні мови в навчальних закладах number: 1 publisher: К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка refereed: FALSE citation: Березенська, Л. І., Волощук (Мормуль), А. М., Татура, І. В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах (1). document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11280/1/ARTICLE.pdf