%0 Book %A Горобченко, Н. В. %C м. Житомир %D 2011 %F zu2:11285 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %P 160 %T Методика навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення %U http://eprints.zu.edu.ua/11285/ %X На етапі інтеграції України в європейські економічні, політичні та культурні структури першочергового значення набуває питання підготовки спеціалістів, здатних успішно реалізувати процес співробітництва України з Європою та всім світом. Викладене вище визначило необхідність реформування системи вищої освіти, а саме підвищення рівня професійної підготовки випускників, створення умов для покращення якості знань та міцності вмінь, які набувають студенти в навчальних закладах. Одним із головних принципів сучасної вищої освіти є функціональність знань. Цей принцип спрямований на створення міцної бази знань і вмінь професійної діяльності на основі міждисциплінарної інтеграції. Велику роль у реалізації цього принципу відіграє формування вмінь адекватно висловлювати свої думки в письмовій формі як на рідній, так і на іноземній мовах (ІМ). У зв’язку з цим збільшується і відповідальність вищих мовних навчальних закладів (ВМНЗ) за професійну підготовку студентів у галузі писемного мовлення (ПМ) на ІМ.