%0 Journal Article %A Волощук, А. М. %D 2007 %F zu2:11305 %I Житомир: Поліграфічний центр ЖДУ %J Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти %T Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи %U http://eprints.zu.edu.ua/11305/ %X У 2001 році на основі Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти були змінені шкільні програми з іноземних мов у різних типах ЗНЗ, системи оцінювання знань і вмінь володіння іноземною мовою. Такі ж самі зміни відбулися і на рівні вищої школи. Навчання набуло комунікативного, особистісно-орієнтованого характеру, що сприяє інтенсифікації процесу здобування знань та вивченню іноземної мови зокрема.