%0 Journal Article %A Королюк, О. М. %D 2014 %F zu2:11337 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів %N 7 %P 240-244 %T ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА РУХ ПО КОЛУ %U http://eprints.zu.edu.ua/11337/ %X На сучасному етапі розбудови шкільної математичної освіти текстові (сюжетні) задачі є одним із найбільш ефективних методичних засобів, спрямованих формування в учнів загального підходу, загальних умінь розв’язування будь-яких задач, пізнання та більш глибоке оволодіння математичними поняттями, що вивчаються, і деякими загальнонауковими і загальножиттєвими поняттями. Вони допомагають розвивати мислення школярів, формувати вміння й навички практичного застосування математики. Розв’язування задач допомагає виховувати в учнях наполегливість у подоланні труднощів, відповідальність, уважність, охайність, послідовність.