eprintid: 1136 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 27 dir: disk0/00/00/11/36 datestamp: 2008-10-21 11:06:58 lastmod: 2018-01-23 13:45:58 status_changed: 2008-10-21 11:06:58 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу language: ukraine abstract: У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності. creators_name: Арешонков, В. Ю. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_pravo full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 25 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 106-108 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Арешонков, В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 106-108. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1136/1/05avyukp.pdf