%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Королюк, О. М. %D 2013 %F zu2:11363 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 3(69) %P 108-112 %T Модель диференціації самостійної роботи студентів у процесі вивчення математики в коледжах технічного профілю %U http://eprints.zu.edu.ua/11363/ %X У даній статті представлена модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення математики, обґрунтовані складові цієї моделі: мета самостійної роботи студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові самостійної роботи; диференціація її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати, їх контроль і самоконтроль