relation: http://eprints.zu.edu.ua/11373/ title: Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами creator: Русецька, О. Б. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності publisher: КНУКіМ date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11373/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.pdf identifier: Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. с. 306-311. language: ukraine