eprintid: 11373 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/13/73 datestamp: 2014-05-21 11:58:53 lastmod: 2016-03-07 01:02:14 status_changed: 2014-05-21 11:58:53 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_15804 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2). pp. 306-311. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:40 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами language: ukraine abstract: У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності keywords: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами creators_name: Русецька, О. Б. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2014 publication: Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв publisher: КНУКіМ pagerange: 306-311 refereed: TRUE citation: Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. с. 306-311. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11373/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.pdf