eprintid: 11373
rev_number: 21
eprint_status: archive
userid: 1308
dir: disk0/00/01/13/73
datestamp: 2014-05-21 11:58:53
lastmod: 2016-03-07 01:02:14
status_changed: 2014-05-21 11:58:53
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_15804
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Русецька, О. Б.
(2014)
Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами.
Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин КНУКіМ/гол. ред. М. С. Тимошик. (2).
pp. 306-311.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:40
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами
language: ukraine
abstract: У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
keywords: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами
creators_name: Русецька, О. Б.
ispublished: pub
subjects: P1
divisions: sch_edi
full_text_status: public
date: 2014
publication: Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв
publisher: КНУКіМ
pagerange: 306-311
refereed: TRUE
citation: Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. с. 306-311.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11373/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97.pdf