relation: http://eprints.zu.edu.ua/11403/ title: Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів creator: Шевцова, Л. С. subject: LB Теорія і практика освіти description: Процес навчання має активізовувати думку школяра шляхом використання різноманітних творчих робіт, органічно поєднаних з вивченням фонетики, граматики і правопису. Такі вправи повинні бути частиною роботи, спрямованої на вироблення навичок зв'язного мовлення. date: 2001 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11403/1/%D0%A1%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%8F%D0%BA_%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B1_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D0%B7%D0%B2.pdf identifier: Шевцова, Л. С. (2001) Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі" (2). с. 11-17. language: ukraine