%0 Journal Article %A Климова, К. Я. %D 2014 %F zu2:11475 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової %K Програма TextTermin, аналітичний інструментарій, школярі-дослідники. %P 27-33 %T Програма TextTermin як аналітичний інструментарій контент-аналізу лексики збірки Т. Г. Шевченка «Кобзар» студентами та школярами-дослідниками %U http://eprints.zu.edu.ua/11475/ %X Науково-дослідницька робота з української мови сприяє розвиткові такої визначальної особистісної якості, як креативність. Креативний школяр прагне знаходити самостійні рішення, перебуває в постійному пошуку оригінальних шляхів вирішення цікавої для нього проблеми, а якщо йдеться про мовознавчу площину, то такий учень ще й досконало володіє засобами літературної мови, має сформовані читацькі інтереси, є цікавим співрозмовником. Юні мовознавці у студентські роки стають професійними дослідниками рідного слова, цікавляться творчістю літераторів-класиків. Беззаперечно, сучасні інформаційні технології стають у нагоді як аналітичний інструментарій для виконання науково-дослідницької роботи, зокрема, з української філології.