%0 Journal Article %A Чупріна, О. В. %D 2014 %F zu2:11481 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової %K Мультимедіа, мультимедійний урок, мультимедійна підтримка, інформаційні технології, початкова школа. %P 60-64 %T Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі %U http://eprints.zu.edu.ua/11481/ %X Застосування ІКТ у процесі вивчення більшості навчальних предметів – один із основних завдань початкової школи. Основним видом використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є їх органічна інтеграція. Сутність і призначення уроку в процесі навчання як цілісної динамічної системи полягає в колективно-індивідуальній взаємодії вчителя й учнів, в результаті якої відбувається формування й розвиток ключових, предметних і спеціальних компетентностей, засвоєння знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, набуття досвіду особистої діяльності тих, хто навчається, спілкування й відносин, а також вдосконалення педагогічної майстерності вчителя.