eprintid: 11481 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/01/14/81 datestamp: 2014-06-04 12:25:03 lastmod: 2015-08-15 06:47:55 status_changed: 2014-06-04 12:25:03 type: article metadata_visibility: show title: Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі language: ukraine abstract: Застосування ІКТ у процесі вивчення більшості навчальних предметів – один із основних завдань початкової школи. Основним видом використання комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання є їх органічна інтеграція. Сутність і призначення уроку в процесі навчання як цілісної динамічної системи полягає в колективно-індивідуальній взаємодії вчителя й учнів, в результаті якої відбувається формування й розвиток ключових, предметних і спеціальних компетентностей, засвоєння знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, набуття досвіду особистої діяльності тих, хто навчається, спілкування й відносин, а також вдосконалення педагогічної майстерності вчителя. keywords: Мультимедіа, мультимедійний урок, мультимедійна підтримка, інформаційні технології, початкова школа. creators_name: Чупріна, О. В. ispublished: pub subjects: P1 subjects: PA divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2014-03-27 date_type: published publication: Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 60-64 refereed: TRUE citation: Чупріна, О. В. (2014) Поняття "мультимедійний урок" та "урок з мультимедійною підтримкою" у початковій школі. Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) / За ред. К. Я. Климової. с. 60-64. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11481/1/%D0%A7%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%202014.pdf