eprintid: 11482 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/01/14/82 datestamp: 2014-06-04 12:25:48 lastmod: 2015-08-15 06:47:59 status_changed: 2014-06-04 12:25:48 type: book metadata_visibility: show title: Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.) language: ukraine abstract: У збірнику вміщено матеріали, присвячені актуальним проблемам філології та професійної підготовки сучасних педагогів: вдосконаленню мовознавчої, лінгвометодичної, літературознавчої та мовно-мовленнєвої компетентності, формуванню культури мовлення, лілінгвокультурологічним та лінгвометодичним засадам особистісно зорієнтованої філологічної освіти тощо. Статті відомих українських науковців, викладачів і студентів, що проводять наукові дослідження у філологічній, мовознавчій та дидактичній площинах, свідчать про ґрунтовність навчальної, наукової та професійно-педагогічної підготовки, про співпрацю науковців і майбутніх фахівців сфери освіти. Книга містить навчально-методичні матеріали, цікаві для викладачів-філологів, вчителів, студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ. coverage: Книга містить навчально-методичні матеріали, цікаві для викладачів-філологів, вчителів, студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ. status: final datecontr: 2014-03-27 ispublished: pub subjects: P1 subjects: PA divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2014-03-27 date_type: published publisher: ЖДУ імені Івана Франка place_of_pub: ЖДУ імені Івана Франка pages: 127 refereed: TRUE editors_name: Климова, К. Я. citation: Климова, К. Я., ed. (2014) Лінгводидактичні аспекти фахової підготовки майбутнього вчителя: збірник наукових праць (за матеріалами VI Всеукраїнського науково-методичного семінару викладачів і студентів 27 березня 2014 р.). ЖДУ імені Івана Франка, ЖДУ імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11482/1/%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%20%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0.pdf