eprintid: 11535 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 4104 dir: disk0/00/01/15/35 datestamp: 2014-06-16 11:20:16 lastmod: 2015-08-15 06:50:35 status_changed: 2014-06-16 11:20:16 type: article metadata_visibility: show title: The Introduction of Credit-Modular System in Medical Education - Advantages and Disadvantages language: english abstract: The aim of our research was to check the quality of students’ knowledge of medical schools, where credit-modular system was implemented. creators_name: Рошук, Вікторія ispublished: pub subjects: L1 subjects: RT divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2014-04-15 date_type: published publication: Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей publisher: Видавництво ЖДУ ім. Івана Франка pagerange: 86-88 refereed: TRUE citation: Рошук, Вікторія (2014) The Introduction of Credit-Modular System in Medical Education - Advantages and Disadvantages. Фахівець ХХІ століття: професійні мовні компетенції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей. с. 86-88. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11535/1/Microsoft%20Word%20-%20Roschyk%20Victoria.pdf