eprintid: 11592 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/15/92 datestamp: 2014-06-17 06:04:58 lastmod: 2015-08-15 06:53:56 status_changed: 2014-06-17 06:04:58 type: article metadata_visibility: show title: Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема language: ukraine abstract: У статті висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня. Зокрема, окреслено умови, що впливають на ефективність соціокультурного розвитку зростаючої особистості в контексті шкільної україномовної освіти. Розглянуто особистісно орієнтований, лінгвокультурологічний, аксіологічний, текстоцентричний, герменевтичний, комунікативно-ситуативний і креативний аспекти методики реалізації соціокультурного складника змісту шкільного курсу української мови. Зосереджено увагу на методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток мовної особистості школяра. keywords: соціокультурний розвиток мовної особистості, соціокультурна компетентність, соціокультурна змістова лінія україномовної освіти, цінності, культурні смисли, принципи навчання, методи навчання. creators_name: Кучерук, О. А. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Українська мова і література в школі number: 2 publisher: Київ: "Українська мова і література в школі" pagerange: 2-7 refereed: TRUE citation: Кучерук, О. А. (2014) Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школі (2). с. 2-7. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11592/1/%D0%9A%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%9E._%D0%B5-%D0%BA._doc-1.pdf