%0 Journal Article %A Підгурська, В. Ю. %D 2014 %F zu2:11663 %I ЖДУ імені Івана Франка %J Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти %T Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів %U http://eprints.zu.edu.ua/11663/ %X Формування професійних мовнокомунікативних умінь студентів значною мірою здійснюється в процесі педагогічної практики. Під час проходження практики студент постійно знаходиться в ситуації спілкування (діалог: студент – студент, студент – шкільний учитель, студент-практикант – учень, студент-практикант – батьки; монолог: пояснення нового матеріалу учням початкових класів, ведення батьківських зборів тощо). Будь-яке висловлювання має бути доступним, ясним, зрозумілим для слухачів.