%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Пєтухова, І. О. %D 2014 %F zu2:11686 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки. %N 74 %P 25-29 %T ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ %U http://eprints.zu.edu.ua/11686/ %X У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту, характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та сучасного освітніх періодів.