relation: http://eprints.zu.edu.ua/11711/ title: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ creator: Гольцман, І. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: В даній статті викладено основні переваги використання реклами в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку. publisher: ЖФ КІБІТ date: 2009 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11711/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8__%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf identifier: Гольцман, І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. с. 132-136. language: ukraine