eprintid: 11711 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/17/11 datestamp: 2014-06-19 09:12:05 lastmod: 2015-08-15 07:03:05 status_changed: 2014-06-19 09:12:05 type: article metadata_visibility: show title: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ language: ukraine abstract: В даній статті викладено основні переваги використання реклами в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку. keywords: маркетинг, комунікації, реклама, туристична реклама. creators_name: Гольцман, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції publisher: ЖФ КІБІТ pagerange: 132-136 refereed: FALSE citation: Гольцман, І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. с. 132-136. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11711/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8__%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf