eprintid: 11717 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/17/17 datestamp: 2014-06-19 10:32:48 lastmod: 2015-08-15 07:03:32 status_changed: 2014-06-19 10:32:48 type: article metadata_visibility: show title: НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ language: ukraine abstract: В даній статті викладено основні переваги використання маркетингових комунікацій в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку. creators_name: Гольцман, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції publisher: ЖФ КІБІТ pagerange: 102-103 refereed: FALSE citation: Гольцман, І. О. (2009) НЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали другої міжнародної науково-практичної конференції. с. 102-103. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11717/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9D%D0%95%D0%9E%D0%91%D0%A5%D0%86%D0%94%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC_%D0%97%D0%90%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A1%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%98.pdf