eprintid: 11722 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/17/22 datestamp: 2014-06-19 10:38:16 lastmod: 2015-08-15 07:03:57 status_changed: 2014-06-19 10:38:16 type: article metadata_visibility: show title: Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації language: ukraine abstract: Однією із основних тенденцій сучасного розвитку є випереджаюче зростання ринку послуг порівняно з ринком товарів і збільшення його частки в структурі економіки. У зв'язку з цим виникає потреба теоретико-методологічного обґрунтування сутності ринку послуг, з'ясування причин його стрімкого розвитку. creators_name: Пойта, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції publisher: ВГЛ Обрії pagerange: 187-189 refereed: FALSE citation: Пойта, І. О. (2010) Теоретико-методологічні засади формування ринку послуг в умовах глобалізації. Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України: Матеріали V міжнародної наукової конференції. с. 187-189. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11722/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%83%D0%B3_%D0%B2_%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85_%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97.pdf