%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Михайлова, О. Л. %D 2014 %F zu2:11742 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K емпатія, розвиток здібностей, вчителі фізико-математичних спеціальностей %N 74 %P 79-83 %T ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ %U http://eprints.zu.edu.ua/11742/ %X У даній статті розглядаються питання необхідності прояву емпатійних здібностей у роботі вчителя. Формулюється підхід до емпатійних здібностей, а також досліджується проблеми їх розвитку в майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей з урахуванням особливостей умов, що створюються у сучасному педагогічному ВНЗ. У статті також приводяться результати діагностування рівня емпатійних якостей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей та проводиться аналіз прояву емпатійних здібностей взагалі та її окремих каналів в студентів ІI та IІI курсів педагогічного ВНЗ. Висвітлюється динаміка прояву емпатійних якостей в студентів, а також пояснюється можлива причина, що може мати значний вплив на розвиток емпатійних якостей майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей в умовах педагогічного ВНЗ.