eprintid: 11742 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/17/42 datestamp: 2014-06-20 06:28:16 lastmod: 2015-08-15 07:05:28 status_changed: 2014-06-20 06:28:16 type: article metadata_visibility: show title: ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ language: ukraine abstract: У даній статті розглядаються питання необхідності прояву емпатійних здібностей у роботі вчителя. Формулюється підхід до емпатійних здібностей, а також досліджується проблеми їх розвитку в майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей з урахуванням особливостей умов, що створюються у сучасному педагогічному ВНЗ. У статті також приводяться результати діагностування рівня емпатійних якостей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей та проводиться аналіз прояву емпатійних здібностей взагалі та її окремих каналів в студентів ІI та IІI курсів педагогічного ВНЗ. Висвітлюється динаміка прояву емпатійних якостей в студентів, а також пояснюється можлива причина, що може мати значний вплив на розвиток емпатійних якостей майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей в умовах педагогічного ВНЗ. keywords: емпатія, розвиток здібностей, вчителі фізико-математичних спеціальностей creators_name: Михайлова, О. Л. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 74 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 79-83 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: Колычева З. И. Ноосферная педагогика как новая образовательная парадигма / З. И. Колычева. – СПб. : ИОВ РАО ; Тобольск : ТГПИ им. Д. И. Менделеева, 2004. – 207 с. 2. Словарь психолога-практика / [сост. С. Ю. Головин]. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – Мн. : "Харвест", 2001. – 976 с. 3. Иган Дж. Базисная эмпатия как коммуникативный навык [Електроний ресурс] / Дж. Иган // Журнал практической психологии и психоанализа. – 2001. – № 1. – Режим доступу : http://www.psyjournal.ru. 4. Василишина Т. В. Емпатія як фактор ефективності педагогічного спілкування : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. псих. наук : спец. 19.00.07 "Педагогическая психология" / Т. В. Василишина. – К., 2000. – 20 с. 5. Психологические тесты : в 2 т. / [под. ред. А. А. Карелина]. – М. : "Гуманитарный издательский центр "Владес", 2002. – Т. 2. – 246 с. citation: Михайлова, О. Л. (2014) ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 79-83. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11742/1/15.pdf