%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мосейчук, О. М. %A Разгонова, К. С. %D 2014 %F zu2:11764 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 74 %P 149-155 %T ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІРОНІЇ ТА САРКАЗМУ В КОНТЕКСТІ БІЗНЕС ПЕРЕМОВИН %U http://eprints.zu.edu.ua/11764/ %X Статтю присвячено питанням вивчення гумористичного спілкування та дослідження жартів, що породжуються в цій комунікації, а також виявленню іронічного чи саркастичного забарвлення мовленнєвих актів учасників спілкування та функцій їх використання. Методом дослідження обрано імплікаційний аналіз. Явище глобалізації збільшує необхідність ділових перемовин, в процесі яких гумор відіграє суттєву роль, оскільки функціонує способом досягнення власної мети, вирішення певних проблем, згуртування учасників, регулювання перебігу перемовин. Запропоновано власну класифікацію жартів за низкою критеріїв; встановлено відмінності у функціонуванні іронії та сарказму. Здійснено аналіз функцій гумору в контексті ділових перемовин на матеріалі американського телевізійного шоу ''Shark Tank. Season 3''.