eprintid: 11764 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/17/64 datestamp: 2014-06-23 07:19:33 lastmod: 2015-08-15 07:07:25 status_changed: 2014-06-23 07:19:33 type: article metadata_visibility: show title: ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІРОНІЇ ТА САРКАЗМУ В КОНТЕКСТІ БІЗНЕС ПЕРЕМОВИН language: ukraine abstract: Статтю присвячено питанням вивчення гумористичного спілкування та дослідження жартів, що породжуються в цій комунікації, а також виявленню іронічного чи саркастичного забарвлення мовленнєвих актів учасників спілкування та функцій їх використання. Методом дослідження обрано імплікаційний аналіз. Явище глобалізації збільшує необхідність ділових перемовин, в процесі яких гумор відіграє суттєву роль, оскільки функціонує способом досягнення власної мети, вирішення певних проблем, згуртування учасників, регулювання перебігу перемовин. Запропоновано власну класифікацію жартів за низкою критеріїв; встановлено відмінності у функціонуванні іронії та сарказму. Здійснено аналіз функцій гумору в контексті ділових перемовин на матеріалі американського телевізійного шоу ''Shark Tank. Season 3''. creators_name: Мосейчук, О. М. creators_name: Разгонова, К. С. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 74 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 149-155 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Самохіна В. О. Жарт : когніція, комунікація, текст / В. О. Самохіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – 2012. – № 972. – С. 119–128. 2. Critchley S. On humour / S. Critchley. – London : Routledge. – 2002. – 132 p. 3. Минский М. Остроумие и логика когнитивного бессознательного / М. Минский // Новое в зарубежной лингвистике.– 1988. – Вып. 23 – С. 281–309. 4. Самохіна В. О. Функціонально-комунікативний простір англомовного жарту / В. О. Самохіна // Вісник Житомирського держ. ун-ту імені Івана Франка. – 2011. – Вип. 56. – С. 23–27. 5. Карасик А. В. Юмор как предмет лингвокультурного изучения / А. В. Карасик // Языковая личность : система, нормы, стиль : [тезисы докладов научной конференции]. – Волгоград : Перемена, 1998. – С. 46–47. 6. Сарказм : [философский энциклопедический словарь] [Електронний ресурс] // [ред.-сост. Е. Ф. Губский и др.]. – Режим доступу : http://www.terme.ru/dictionary/184/word/sarkazm. 7. Merriam-Webster’s Dictionary of Synonyms / [Merriam-Webster, Incorporated]. – Springfield, Massachusetts, U.S.A., 1984. – 949 p. 8. Attardo S. Irony / S. Attardo // Concise Encyclopedia of Pragmatics. – University of Southern Denmark, Denmark, 2009. – P. 405–407. 9. Séguin M.-C. A typically sarcastic tone of voice? Yeah, right! / M.-C. Séguin // Cahiers Linguistiques D’ottawa / Ottawa Papers in Linguistics (Clo / Opl). – 2007. – Vol. 35. – P. 161–183. 10. Shoaps R. ''Moral Irony'' : modal particles, moral persons and indirect stance-taking in Sakapultek discourse / R. Shoaps // Pragmatics. Quarterly Publication of the International Pragmatics Association (IPrA). – 2007. – Vol 17, No 2. – P. 297–335. 11. Leibling M. The A-Z of Learning tips and techniques for teachers / M. Liebling. – Routledge, 2005. – 138 p. 12. Shamay Isoory. The Neuroanatomical Basis of Understanding Sarcasm and its Relationship to Social Cognition / Shamay Isoory, Tomer, Aharon-Paretz // Neuropsychology. – 2005. – Vol. 19, No. 3. – P. 288–300. 13. Иванова Т. В. Юмор – это серьёзно [Електронний ресурс] / Т. В. Иванова. – Режим доступу : http://www.gilbo.ru/index.php?page=psy&art=1912. 14. Boxer D. Applying Sociolinguistics : Domains and Face-to-Face Interaction / D. Boxer. – John Benjamins Publishing, 2002. – 208 p. 15. Chanay-Savoyen F. Business Negotiation in Vietnam : A Thesis submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of master in science in international business (Department of Commerce) / F. Chanay-Savoyen. – The University of British Columbia, 1996. – P. 21–22. 16. Rubin J. Z. The Social Psychology of Bargaining and Negotiation / J. Z. Rubin, B. R. Brown. – Academic Press, New York, 1975. – 359 p. 17. Zartman W. The negotiation Process : Theories and Applications / W. Zartman. – Sage Publications, Berverly Hills, CA, 1978. – 240 p. 18. McCreary D. R. Japanese – U.S. Business Negotiations : a Cross-cultural Study / D. R. McCreary. – Praeger Publishers, New York, NY, 1986. – 121 p. 19. Lewis R. D. When cultures collide : leading across cultures / R. D. Lewis. – Nicholas Brealey Publishing, 2005. – 512 p. 20. Mole J. Mind your manners : managing business culture in Europe / J. Mole. – Nicholas Brealey Publishing, UK, 2003. – 274 p. citation: Мосейчук, О. М., Разгонова, К. С. (2014) ФУНКЦІОНАЛЬНО-ПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІРОНІЇ ТА САРКАЗМУ В КОНТЕКСТІ БІЗНЕС ПЕРЕМОВИН. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 149-155. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11764/1/28.pdf