relation: http://eprints.zu.edu.ua/11767/ title: ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ creator: Романюк, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглянуто особливості функціонування засобів різних видів оцінки в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що американська комерційна журнальна реклама застосовує всі семантичні різновиди позитивної оцінності. Продуктивними є засоби естетичних, етичних, раціональних та сенсорних оцінок, які є основним компонентом змісту рекламного тексту та служать вирішальним чинником у досягненні його комунікативно-прагматичної мети publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11767/1/31.pdf identifier: Романюк, С. К. (2014) ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 164-167. ISSN 2076-6173 language: ukraine