eprintid: 11767 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/17/67 datestamp: 2014-06-23 07:38:59 lastmod: 2015-08-15 07:07:48 status_changed: 2014-06-23 07:38:59 type: article metadata_visibility: show title: ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості функціонування засобів різних видів оцінки в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що американська комерційна журнальна реклама застосовує всі семантичні різновиди позитивної оцінності. Продуктивними є засоби естетичних, етичних, раціональних та сенсорних оцінок, які є основним компонентом змісту рекламного тексту та служать вирішальним чинником у досягненні його комунікативно-прагматичної мети creators_name: Романюк, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 74 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 164-167 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе : лингвистический аспект : [монография] / В. В. Зирка. – Днепропетровск : ДНУ, 2004. – 291 с. 2. Арутюнова Н. Д. Язык и мир человека / Н. Д. Арутюнова. – [2-е изд.]. – М. : Языки русской культуры, 1999. – 896 с. 3. Вольф Е. М. Функциональная семантика оценки / Е. М. Вольф. – [3-е изд., стереотип.]. – М. : КомКнига, 2006. – 280 с. 4. Киричук Л. М. Прагматичні особливості категорії оцінки в рекламному тексті (на матеріалі журналу ''Time'') : дис. … канд. філол. наук : 10.02.04 / Киричук Лариса Миколаївна. – Київ, 1999. – 184 с. 5. Крамаренко М. Л. Аксиологическая прагмасемантика англоязычного рекламного текста : автореф. дисс. на соискание научн. степени канд. филол. наук : спец. 10.02.04 ''Германские языки'' / М. Л. Крамаренко. – Донецк, 2005. – 21 с. 6. Арутюнова Н. Д. Аксиология в механизмах жизни и языка / Н. Д. Арутюнова // Проблемы структурной лингвистики : [статьи]. – Москва, 1984. – С. 5–23. 7. Белова А. Д. Цветообозначения в современном английском языке : концептуализация цвета для различных товаров / А. Д. Белова // Вісник Харківського нац. ун-ту. – № 741. – Харьков, 2006. – С. 3–9. citation: Романюк, С. К. (2014) ОЦІНКА ТА ЇЇ РІЗНОВИДИ В АМЕРИКАНСЬКОМУ КОМЕРЦІЙНОМУ ЖУРНАЛЬНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 164-167. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11767/1/31.pdf