%0 Journal Article %A Андрушко, А. %D 2014 %F zu2:11817 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції %P 89-91 %T РЕГУЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РИЗИКІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/11817/ %X Вирішення питання маркетингових ризиків слід зазначити, що основним аспектом є слово «ризик», знання природи та сутності якого необхідне для чіткого та стійкого регулювання цієї проблеми. Ризик – це категорія, яка має свої внутрішні та зовнішні зв’язки, які постійно протистоять один одному, та за допомогою яких відбуваються економічні процеси у світі бізнесу. Ця категорія ефективно та досить швидко може характеризувати багатогранність управлінських та підприємницьких процесів, бездіяльність підприємства або його персоналу. Причому, ризик виникає саме тоді, коли існує невпевненість, побоювання та сумніви у діях щодо досягнення певної цілі або щодо правильності виконання того чи іншого завдання.