relation: http://eprints.zu.edu.ua/11820/ title: НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА creator: Алексейчук, О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Стимулювання збуту, стимулювання продажу (англ. sales promotion, сейлз промоушн - просування продажів) - це вид маркетингових комунікацій, що позначає комплекс заходів щодо просування продажів по всьому маршруту руху товару - від виробника через канали збуту до споживача - з метою прискорення збуту товарів. В основі даних заходів - короткострокове збільшення продажу шляхом надання покупцеві певної вигоди publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2014 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11820/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA_2.pdf identifier: Алексейчук, О. (2014) НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 87-89. language: ukraine