<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА"^^ . "Стимулювання збуту, стимулювання продажу (англ. sales \r\npromotion, сейлз промоушн - просування продажів) - це вид маркетингових комунікацій, що \r\nпозначає комплекс заходів щодо просування продажів по всьому маршруту руху товару - від \r\nвиробника через канали збуту до споживача - з метою прискорення збуту товарів. В основі \r\nданих заходів - короткострокове збільшення продажу шляхом надання покупцеві певної \r\nвигоди"^^ . "2014" . . . "ЖДУ ім. І. Франка"^^ . . . "Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції"^^ . . . . . . . . "О."^^ . "Алексейчук"^^ . "О. Алексейчук"^^ . . . . . . "НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА (Text)"^^ . . . "Тези_Алексійчук_2.pdf"^^ . . . "НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #11820 \n\nНАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . "H Соціальні науки (Загальне)"@uk . .