eprintid: 11820 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/18/20 datestamp: 2014-06-25 12:31:54 lastmod: 2015-08-15 07:12:21 status_changed: 2014-06-25 12:31:54 type: article metadata_visibility: show title: НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА language: ukraine abstract: Стимулювання збуту, стимулювання продажу (англ. sales promotion, сейлз промоушн - просування продажів) - це вид маркетингових комунікацій, що позначає комплекс заходів щодо просування продажів по всьому маршруту руху товару - від виробника через канали збуту до споживача - з метою прискорення збуту товарів. В основі даних заходів - короткострокове збільшення продажу шляхом надання покупцеві певної вигоди creators_name: Алексейчук, О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 87-89 refereed: FALSE citation: Алексейчук, О. (2014) НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 87-89. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11820/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA_2.pdf