relation: http://eprints.zu.edu.ua/11821/ title: ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ creator: Андрушко, А. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Проблема конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення є особливо актуальною у наш час. Одним із перспективних чинників щодо формування стійкої конкурентоспроможності є торговельна марка, а саме її імідж, який дозволяє підтримувати високу якість продукції та репутацію підприємства publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2014 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11821/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE.pdf identifier: Андрушко, А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 32-34. language: ukraine