eprintid: 11821 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/18/21 datestamp: 2014-06-25 12:32:38 lastmod: 2015-08-15 07:12:27 status_changed: 2014-06-25 12:32:38 type: article metadata_visibility: show title: ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ language: ukraine abstract: Проблема конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення є особливо актуальною у наш час. Одним із перспективних чинників щодо формування стійкої конкурентоспроможності є торговельна марка, а саме її імідж, який дозволяє підтримувати високу якість продукції та репутацію підприємства creators_name: Андрушко, А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 32-34 refereed: FALSE citation: Андрушко, А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 32-34. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11821/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE.pdf