eprintid: 11826 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/18/26 datestamp: 2014-06-26 08:12:13 lastmod: 2015-08-15 07:12:44 status_changed: 2014-06-26 08:12:13 type: article metadata_visibility: show title: МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ language: ukraine abstract: Сучасний період становлення ринкових відносин в Україні характеризується адаптацією законодавства до вимог і умов європейського співтовариства. Це зумовлює необхідність забезпечення дієвого контролю за наданням якісних послуг. Коли підприємство невелике за розміром, то його менеджери знаходяться досить близько до всіх видів діяльності. Але чим більшою стає організація, тим в більшій мірі менеджери віддаляються від кожного виду діяльності і тим складніше їм персонально спостерігати за тим, що відбувається. Виникає потреба у створенні формальної системи контролю, яка складається з певних видів та відповідних методів контролю. creators_name: Гончаренко, Н. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 18-20 refereed: FALSE citation: Гончаренко, Н. (2014) МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 18-20. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11826/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf