%0 Journal Article %A Шанскова, А. %D 2014 %F zu2:11830 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції %P 117-119 %T Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/11830/ %X Глобалізація характеризується посиленням економічної взаємозалежності національних економік, що пов’язано із підвищенням швидкості руху та обсягів товарів, послуг, технологій, капіталів через кордони. Це приводить до економічної інтеграції між країнами, результатом якої є злиття національних ринків у єдиний ринок. Глобалізація впливає на економічні відносини між суб’єктами підприємницької діяльності країн та спонукає їх до формування механізму взаємодії у процесі створення економічних благ, адекватного трансформаціям світової глобальної системи.