eprintid: 11830 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/18/30 datestamp: 2014-06-26 08:16:42 lastmod: 2015-08-15 07:13:09 status_changed: 2014-06-26 08:16:42 type: article metadata_visibility: show title: Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності language: ukraine abstract: Глобалізація характеризується посиленням економічної взаємозалежності національних економік, що пов’язано із підвищенням швидкості руху та обсягів товарів, послуг, технологій, капіталів через кордони. Це приводить до економічної інтеграції між країнами, результатом якої є злиття національних ринків у єдиний ринок. Глобалізація впливає на економічні відносини між суб’єктами підприємницької діяльності країн та спонукає їх до формування механізму взаємодії у процесі створення економічних благ, адекватного трансформаціям світової глобальної системи. creators_name: Шанскова, А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 117-119 refereed: FALSE citation: Шанскова, А. (2014) Вплив глобалізації на розвиток підприємницької діяльності. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 117-119. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11830/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A8%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf