eprintid: 11831 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/18/31 datestamp: 2014-06-26 08:20:36 lastmod: 2015-08-15 07:13:15 status_changed: 2014-06-26 08:20:36 type: article metadata_visibility: show title: ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ language: ukraine abstract: Таргетинг (з англ. target – ціль) є технологією інтернет-реклами, що дозволяє відібрати користувачів за певною ознакою (чи кількома), виділити цільову аудиторію, що відповідає визначеним критеріям. З використанням даного інструменту в інтернет-рекламі ефективність взаємодії з аудиторією та віддача від взаємодії з нею підвищується, оскільки демонстрована реклама відповідає їх інтересам. creators_name: Широкова, М. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 121-122 refereed: FALSE citation: Широкова, М. (2014) ТАРГЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 121-122. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11831/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%A8%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf