relation: http://eprints.zu.edu.ua/11832/ title: ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ creator: Харчук, Д. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Єврокомунікація є засобом просування, метою якого є налагодження безпосереднього контакту з євроспоживачем як із кінцевим, так і з посередником. У межах комунікації виокремлюють: особистий продаж; торги; виставки; та елементи маркетингу. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2014 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11832/1/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_4.pdf identifier: Харчук, Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 115-117. language: ukraine