eprintid: 11832 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/18/32 datestamp: 2014-06-26 08:22:10 lastmod: 2015-08-15 07:13:21 status_changed: 2014-06-26 08:22:10 type: article metadata_visibility: show title: ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ language: ukraine abstract: Єврокомунікація є засобом просування, метою якого є налагодження безпосереднього контакту з євроспоживачем як із кінцевим, так і з посередником. У межах комунікації виокремлюють: особистий продаж; торги; виставки; та елементи маркетингу. creators_name: Харчук, Д. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 115-117 refereed: FALSE citation: Харчук, Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 115-117. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11832/1/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_4.pdf