eprintid: 11844 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 3464 dir: disk0/00/01/18/44 datestamp: 2014-06-26 08:33:28 lastmod: 2015-08-15 07:14:13 status_changed: 2014-06-26 08:33:28 type: article metadata_visibility: show title: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ language: ukraine abstract: Проаналізовано сучасний рівень та основні тенденції рекламної діяльності молокопереробних підприємств. Визначеноособливості здійснення рекламної діяльності молокопереробними підприємствами та окреслено ключові складові забезпечення її ефективності за умов нестабільного бізнес-середовища creators_name: Луференко, Л. Ю. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Агросвіт number: 2 publisher: ДДАЕУ pagerange: 40-44 refereed: TRUE citation: Луференко, Л. Ю. (2012) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт (2). с. 40-44. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11844/1/%D1%81%D1%82%201-%D0%9B%D1%83%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf