%0 Journal Article %A Шилюк, В. В. %D 2014 %F zu2:11871 %I Житомир: Видавництво ЖДУ ім. Івана Франка %J Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов (за матеріалами он-лайн семінару) %K академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів. %T Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE) %U http://eprints.zu.edu.ua/11871/ %X В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні.