%0 Journal Article %A Васильчук, О. В. %D 2014 %F zu2:11888 %I Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка %J Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць %P 112-117 %T Структурні особливості office hours як жанру усного американського академічного дискурсу %U http://eprints.zu.edu.ua/11888/ %V 1 %X Вивчення академічного дискурсу проводиться у межах досліджень як вітчизняних, так і зарубіжних науковців, проте його статус у теорії інстутиціональних дискурсів залишається суперечливим. Безпосередня функціональна близькість академічного дискурсу до наукового та педагогічного є причиною того, що деякі лінгвісти (Куликова Л., Литвинов А., Шепітько С.) не розмежовують їх. В той же час інші дослідники (Арутюнова Н., Карасик В., Михальська А., Чернявська В.) наголошують на необхідності чіткого виокремлення академічного дискурсу від інших в силу особливостей складу учасників цього дискурсу (викладач – студент) та їх мети (передача і одержання знань)